reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anton Jánoš

Anton Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

poučený životom.. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaHistóriaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Moje malé PLUTO

Anton Jánoš

Moje malé PLUTO

Začal som písať hneď ako Dominik Hrbatý zvíťazil na chorvátskym matadorom Ljubičičom. Plný dojmov a nervozity som skončil najprv pri pere.

  • 4. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 698x
  • 0
Pripomenute III.

Anton Jánoš

Pripomenute III.

Ako som sľúbil pokračujem v písaní, v ktorom sa snažím pripomínať dobu nie tak dávnu, dobu tisícov zničených životov, dobu krutosti, dobu, ktorá ničila právo na slobodný život. Ak si chcete prečítať tento príspevok, bolo by dobré skúsiť aj predchádzajúce dva,sú to časti z mojej práce o komunizne.

  • 2. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Pripomenutie I. ( one more time)

Anton Jánoš

Pripomenutie I. ( one more time)

Takže ešte raz by som chcel sem vložiť môj predchádzajúci príspevok,keďže som s ním mal menšie problémy, myslím že si to zaslúži a zaslúžia si to aj tí čo čítali jeho druhú časť a nedostali sa k prvej. Žijeme v dobe, v ktorej keď sa niečo stane, tak o nejaký čas sa nato zabudne. Je hrozné keď sa každý deň dozvedám, kde a na akom stupni samosprávy sa mrhajú naše peniaze, keď ústavný činiteľ riadi auto opitý, keď mediálny magnát nahráva svojich kolegov, keď parlamentná strana tvrdí, že žijeme v nehumánnom systéme a tento systém chce odstrániť. Ale čo je ešte horšie, že každý o nejaký čas na toto všetko postupne zabúda, žije si len ten svoj svet, bez občianskej spoločnosti. Títo ľudia si zaslúžia naše opovrhnutie, či už keď ich stretneme na ulici alebo vidíme v TV. Samozrejme ak svoj správanie ľutujú, je niekedy potrebné prehodnotiť svoj postoj k nim. Tu je sľubovaná prvá časť.

  • 1. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pripomenutie II.

Anton Jánoš

Pripomenutie II.

Tak ako som sľúbil pokračujem v pripomínaní našej histórie.

  • 30. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pripomenutie

Anton Jánoš

Pripomenutie

Žijeme v dobe, v ktorej keď sa niečo stane, o deň dva si už nikto na nič nespomenie. Je to chyba? Podľa situácie. Ale sú veci, ktoré si treba pripomínať stále. A to hlavne ľuďom, ktorí už zabudli čo sa dialo pred 89´.

  • 28. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Zabúdame...

Anton Jánoš

Zabúdame...

Dnes 29. apríla uplynulo presne 9 rokov od smrti človeka. Tým človekom bol Róbert Remiáš..

  • 29. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu