reklama

A čas plynie...

Nechcem suplovať úlohu médií, tobôž nie pretekať sa s nimi, ale keď som sa o tom dozvedel nebolo mi všetko jedno a uvedomil som si, aké je to naše bláznenie za kariérou, peniazmi a zábavou malicherné. Človek, s ktorým som 3 roky v Petržalke hrával, stretával sa s ním, každý deň, rozčuľoval ho takmer každý deň, tak ten človek v pondelok odpadol a lekári mu následne zistili nádor na mozgu- tým človekom je Juraj Čobej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Mám síce len 22 rokov, a ešte donedávna som bol profíkom v ARTMEDII, ale rozhodol som túto životnú dráhu ukončiť, napriek tomu, že som bol úspešným mládežníckym reprezentantom a všetko vyzeralo tak sľubne. Až keď prišli zranenia začal som si uvedomovať otcove slová, taktiež futbalistu, neskôr trénera: “ uč sa synu, lebo ťa zmaľujem“, tieto slová padli na úrodnú pôdu a ja som pochopil, že šport sa dá robiť len do určitého veku a potom sa človek- bývalý športovec musí poobzerať po niečom novom. Jeho predpoklady sú znížené o vzdelanie, pred ktorým uprednostnil šport.Mal som sen , a tým snom bolo hrať v Bayerne Mníchov. Teraz mám ďalší sen, byť zdravý a popritom úspešne dokončiť školu.Keď som sa dopočul o tom čo sa stalo Ďurovi, s ktorým som každé ráno zdieľal jednu bránku, keďže som brankár, prišlo mi smutno, pretože Ďurino bol super. Zraz býval vždy o 10,00 hod., Ďuro neprišiel nikdy skôr ako o 9,59 hod. Tréner naňho nakričal a on nepohol ani brvou. To som na ňom obdivoval najviac- tú jeho flegmatickosť, s akou reagoval na všetko. A samozrejme aj to jeho flegmatické- pokojné chytanie. Niekedy na mňa pôsobil ako ťuťko ale pritom má niekoľko semestrov stavebnej fakulty, vyhrával matematické olympiády jeho mozog naplno pracoval aj pri chytaní lopty. Často mi radil ako sa mám postaviť aby si lopta našla jednoduchšiu cestu ku mne. Mal fantastické analytické myslenie, ale vďaka jeho utiahnutej povahe o tom vedel len málokto. Ja som sa o tom mohol presvedčiť viackrát, keď som Ďura vytočil do nepríčetnosti, to ste mali vidieť. Raz ma naháňal okolo bránky, potom v šatni, bol som expert na vytočenie flegmatika Juraja Čobeja. Ďuri viem, že to je teraz ťažké, ale viem aj to, že ty to zvládneš.

Anton Jánoš

Anton Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

poučený životom.. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaHistóriaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu